Kallelse till årsmöte med föreningen Grannstöd och Grannsamverkan i Botkyrka!
Är du Grannstödjare (förare, bisittare) eller kontaktombud i föreningen välkomnas du till vårt årsmöte!
Dag:
             Tisdag den 26 april
Tid:
              Klockan 18.00 –
Plats:           Segersjö Folkets Hus, Viktoriasalen.
Adressen är Scheelevägen 41-43. Kommer du med bil finns det gott om gratis p-platser. Buss 715 från Tumba C till Segersjö är också möjligt. Kaffe/te och enklare smörgås kommer att finnas och eventuellt även frukt.
Din anmälan vill vi ha senast den 8 april, notera om du önskar få erforderliga handlingar 14 dagar innan mötet skickade till dig via e-post. Dessa finns annars tillgängliga vid mötet den 26 april. 19 april är sista anmälningsdag till mötet.
Anmälan skickas till boka@tryggare-botkyrka.se Vid anmälan ange ditt namn, din e-adress, område.
Jan Karlsson ordförande, styrelsen och vår polis Björn och Botkyrka Kommuns kontakt Natasha hälsar er varmt välkomna!

Årsmöte 26 april i Folkets hus Segersjö