Kallelse till årsmöte med föreningen Grannstöd och Grannsamverkan i Botkyrka!

Är du grannstödjare, kontaktombud eller sponsor i föreningen välkomnas du till vårt årsmöte!

Dag:         Tisdag den 23 april 2024

Tid:          Klockan 18.00

Plats:       Segersjö Folkets Hus, Viktoriasalen.

Adressen är Scheelevägen 41-43. Kommer du med bil finns det gott om gratis p-platser. Buss 715 från Tumba C till Segersjö är också möjligt.

Fika/te och enklare smörgås kommer att finnas och eventuellt även frukt.

Om du önskar få erforderliga handlingar 14 dagar innan mötet skickade till dig via e-post, vill vi ha din anmälan senast den 5 april. Handlingarna kommer även finnas tillgängliga på vår hemsida 14 dagar före mötet. Ett fåtal kopior kommer även finnas i möteslokalen.

Sista anmälningsdag till mötet är 15 april.

Anmälan skickas till boka@tryggare-botkyrka.se Vi tar inte emot gruppanmälningar utan endast 1 person per anmälan. Vid anmälan ange ditt namn, din epost-adress och område.

Styrelsen, adjungerade lokalpolis Björn Johansson och säkerhetssamordnare Yasin Fast i Botkyrka kommun hälsar er varmt välkomna!

Årsmöte i föreningen